Koplamp inserts
  • Kleur van de koplamp inserts van een F

Standaard chrome
    10
    40%
    Zwart
    10
    40%
    Kleur van de auto
    2
    8%
    Carbon
    3
    12%

Totaal aantal stemmenCOLON 25
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma jan 12, 2009 9:58 am

mat zwart, noem eens een merk\type met dit soort insirts? staat dat mooi zonder een beetje chroom?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » ma jan 12, 2009 10:02 am

Op de beurs gisteren met Bruce en Bruno over dit onderwerp gehad. Besloten om de inserts om te ruilen bij Bruno voor gespoten inserts. Ze gaan dus zwart worden zoals de trophy's.

Bruce de zwarte surrounds zitten er in. NETJES! Dank je wel voor het over de streep trekken om het toch te doen. Ondanks dat er geen spiegel in het klepje zit. Maar heb er wat op gevonden voor mijn vriendin. Gewoon met 160 uit het raam hangen en in de rechter buitensiegel kijken of haar haar nog goed zit :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma jan 12, 2009 10:10 am

remcovankuilenburg schreefColonBruce de zwarte surrounds zitten er in. NETJES! Dank je wel voor het over de streep trekken om het toch te doen. Ondanks dat er geen spiegel in het klepje zit. Maar heb er wat op gevonden voor mijn vriendin. Gewoon met 160 uit het raam hangen en in de rechter buitensiegel kijken of haar haar nog goed zit :wink:

Het geeft de F een veel modernere uitstraling vind je niet?
    Heb je voor, tijdens en na foto's genomen van het plaatsen?

Ik heb nog wel een spiegel voor je, dat heet "speigel op een rol" en is gewoon een sticker dus heel dun en past gewoon tussen de klep. Ik heb dat gebruikt om de spiegels van mijn koplampen opnieuw mee te beplakken. Of makkelijker nog google ff naar Mirror on a roll en vraag een gratis proefstukje aan dat zou al groot genoeg moeten zijn voor een spiegel...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma jan 12, 2009 10:11 am

remcovankuilenburg schreefColonOp de beurs gisteren met Bruce en Bruno over dit onderwerp gehad. Besloten om de inserts om te ruilen bij Bruno voor gespoten inserts. Ze gaan dus zwart worden zoals de trophy's.

Ik volg je niet helemaal: de zwarte worden omgeruild vppr zwart gespoten van bij Bruno ?
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » ma jan 12, 2009 10:16 am

ErikB schreefColon
    remcovankuilenburg schreefColonOp de beurs gisteren met Bruce en Bruno over dit onderwerp gehad. Besloten om de inserts om te ruilen bij Bruno voor gespoten inserts. Ze gaan dus zwart worden zoals de trophy's.

Ik volg je niet helemaal: de zwarte worden omgeruild vppr zwart gespoten van bij Bruno ?

Ja klopt. Je moet de economie van Belgie ook wat gunnen toch? :lol:

Nee ik heb die van mij zelf gespoten en ben er achter gekomen dat het toch niet mijn vak is. Dus de oude van mij gaan naar Belgie en ik koop door een vakman gespoten nieuwe terug.

Lid van MG Car Club UK.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di jan 13, 2009 11:34 am

Bruce schreefColonmat zwart, noem eens een merk\type met dit soort insirts? staat dat mooi zonder een beetje chroom?

Ferrari, Audi, Renault.... moet ik doorgaan?

Edit: Rij jij geen TT dan? :roll:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di jan 13, 2009 11:41 am

Demor schreefColon
    Bruce schreefColonmat zwart, noem eens een merk\type met dit soort insirts? staat dat mooi zonder een beetje chroom?

Ferrari, Audi, Renault.... moet ik doorgaan?

Edit: Rij jij geen TT dan? :roll:

zelden, is een vrouwenauto.. deze heeft trouwens een soort rookglas waardoor je de lampen unit niet goed ziet, is me dus eigenlijk nooit echt opgevallen, ik zal vanmiddag eens goed kijken..
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo jan 14, 2009 9:16 am

Ik heb het nog eens goed bekeken, en mat zwart zeker in combinatie met Xenon doe Remco heeft (of wil plaatsen) denk ik dat het er helemaal niet zo gek uit zal zien... Zeker het proberen waard denk ik.
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » wo jan 14, 2009 10:57 am

Ik begin er ook steeds meer aan te wennen. Xenon zit er al in en had last van flair doordat de insert ook reflecteerde. Nu is dat geheel weg.
    Op dit moment ligt de voorkant er weer vanaf om de lamp unit van de bijrijders kant goed te krijgen. Mijn F heeft daar toch schade gehad en de unit waar de lamphouder in zit is krom. Vandaar dat ik dat probleem heb Bruce waar wij het over hadden dat die rand uit de motorkap komt.
    Weer een leuk werkje voor in de avond uren.
    Ooh en Bruce de wielmoeren. 16 stuks die ik had gekocht. NETJES alleen jammer dat er een een andere maat is..... damn

Lid van MG Car Club UK.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo jan 14, 2009 11:01 am

remcovankuilenburg schreefColonOoh en Bruce de wielmoeren. 16 stuks die ik had gekocht. NETJES alleen jammer dat er een een andere maat is..... damn

Geeft niet, je hebt er maar 12 nodig, ik zou er namelijk echt een setje anti diefstal moeren op zetten, heb ik ook, moet er niet aan denken dat ze mijn velgen eronderuit halen. Mm dit advies zou je daar meer aan hebben gehad!
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » wo jan 14, 2009 11:03 am

Ja diefstalmoeren die bijna altijd kapot gaan als ze er van af moeten. Nee mijn auto staat altijd binnen en aangezien de velgen van een F niet op een andere auto kunnen zal diefstal van de velgen niet zo snel gebeuren.

Lid van MG Car Club UK.
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » wo jan 14, 2009 3:36 pm

Ik heb ook 16 moeren gekocht bij Bruno, RVS en zonder diefstalsysteem.
    Heb ook al afgebroken anti-diefstalmoer gehad en is een miserie.
    De originele moeren passen trouwens niet goed in m'n moersleutels, de inox passen perfect. (in de dop, heb ze nog niet gemonteerd)

Kans op diefstal is naar't schijnt redelijk nihil.

Hopelijk want een setje nieuwe 75th velgen moet je toch op 1600 euro begroten zonder de banden erop.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » wo jan 14, 2009 3:39 pm

Nee ik had ze op de beurs gekocht. Dus lastig om nu nog aan dezelfde te komen.

Lid van MG Car Club UK.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo jan 14, 2009 3:49 pm

Bruno weet jij nog hoe de aanbieder van die bouten heet? aan die lange rechte tafel in de grote hal, waren een stel Britten, maar weet niet meer hoe ze heten, misschien kunnen ze er nog 1 nasturen?
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » wo jan 14, 2009 3:56 pm

Ooh ja dat kan ook nog natuurlijk. Maar het kan zijn dat ze ook in Rosmalen staan. Een goede reden om daar naar toe te gaan toch?

Lid van MG Car Club UK.