

Carl schreefColonRemieme schreefColonby the way; the 75th zijn toch met cups geleverd of ook met de getoonde velg?
Ik heb geen idee, mijn auto is van 1999, de velgen stonden er waarschijnlijk toen standaard op.
Voor alle duidelijkheid: mijn auto is géén 75th anniversary edition ondanks gemaakt in 1999. Een 75th is per defintie uit 1999, maar niet elke 1999 is een 75th.
Ik noem de velgen 75th anniversary velgen omdat ik ze zo op het net tegenkwam.


ErikB schreefColonNiet vergeten dat er ook wel een reden is waarom ze onder Bruno's auto vandaan zijn gehaald. Door de beperkte rijhoogt een het verhogen van de ET raakte de band achteraan regelmatig de rubber rand aan de wielkast.


Carl schreefColonhttp://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=41609168



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.