BUTTON_POST_REPLY 37 berichten
new mg sportscar in 2010!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo jan 14, 2009 10:14 am

De kans dat ze die inverstering gaan doen is gewoon heel klein denk ik.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » wo jan 14, 2009 10:16 am

Bruce schreefColonDe kans dat ze die inverstering gaan doen is gewoon heel klein denk ik.

Daar ben ik ook bang voor, ze zullen immers ook een dealernetwerk moeten opzetten + marketing e.d.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » wo jan 14, 2009 11:01 am

Ik denk dat er in Nederland voldoende oude dealers zijn die dit graag zouden wllen doen. Heb het er met BCC Baarn al een keer over gehad. Zij stonden er positief tegen over. En ik denk dat er meerdere zijn die dit wel aan willen gaan.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo jan 14, 2009 1:33 pm

Kasper schreefColon
    Bruce schreefColonDe kans dat ze die inverstering gaan doen is gewoon heel klein denk ik.

Daar ben ik ook bang voor, ze zullen immers ook een dealernetwerk moeten opzetten + marketing e.d.

En als je ziet wat ze maar gepresteerd hebben in de UK. Moet je nagaan: je hebt een groepje sales/marketing mensen en je wacht ongeveer +2 jaar op de vernieuwde TF. Dan zijn er twee mogelijkheden IMHO: je hebt een vat vol goede ideeën en heel het team weet perfect hoe de hele marketing machine in gang moet getrapt worden. De auto's vliegen de deur uit. Andere mogelijkheid, iedereen is in slaap gevallen.

In 2008 zijn er ca. 135 auto's ingeschreven, waaronder enkele door dealers zelf. Ik durf haast te wedden dat je op de parking in Longbridge geen enkele private LE500 tegenkomt. Heb ik ongelijk, dan is het nog slechter gesteld bij het Britse publiek, want dan zijn er nog minder die hebben toegehapt.

Als we op een beurs staan voor de MGF Kempenrit of voor mgf.be staan spreken we iedereen aan die maar een greintje interesse toont. Een strategie of enthousiasme dat ik nog niet heb mogen zien bij de NAC MG mensen.

en zo kan ik nog wel even doorgaan .... :|
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo jan 14, 2009 2:08 pm

Bruno weet wel hoe ik me heb lopen ergeren aan het promoteam van MG die aanwezig waren op MGFest’08. Een uiterst Pasief stel luie ongeïnteresseerde kinderen.
    Een team van 3 huppelkutten en 1 jongen als ik het me goed herinner. Ze zetten er twee TF-jes neer en een aanhanger en daar komen ze vervolgens het hele weekend niet uit. Ze zitten daar maar, praten niet met mensen, doen gewoon niets, herstel; ze gaven je een plastic tasje met wat shit. En dat op een plek waar alleen maar liefhebbers van het merk zijn, dan ga je toch promoten?
    De LE500 verdient het niet om een succes te zijn vind ik, eigen schuld hadden ze hun schouders er maar onder moeten zetten.

Erik hoeveel Flyers kreeg jij ook alweer mee voor de Kempenrit? Stuk of 5?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » wo jan 14, 2009 2:10 pm

Ja en dat is steeds de ondergang van Rover/mg. Wij Nederbelgen doen het toch wat beter. :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do jan 15, 2009 10:50 am

Bruce schreefColonBruno weet wel hoe ik me heb lopen ergeren aan het promoteam van MG die aanwezig waren op MGFest’08.

Dat weten we allemaal, aangezien we het zelfde idee hadden (incl. Adrian e.a.).

En zelfde gedrag op Silverstone events en MGFest'06
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 37 berichten