



PieterV schreefColon11. PieterV en Hetty of 1 vd dochters (zijn ze nog niet over eens.)






jeroenvanuden schreefColonHey,
Wij komen ook. Dat zijn sowieso Jos en Wilma en heel misschien ikzelf (dan zal ik de megane wel moeten pakken![]()
![]()
Owja ook blijven eten. Ik laat nog weten of ik zelf blijf eten
Groetjes


Rick schreefColonjeroenvanuden schreefColonHey,
Wij komen ook. Dat zijn sowieso Jos en Wilma en heel misschien ikzelf (dan zal ik de megane wel moeten pakken![]()
![]()
Owja ook blijven eten. Ik laat nog weten of ik zelf blijf eten
Groetjes
Dan kun je je nichtjes ook meenemen.


Jager schreefColon1. Coen (blijft eten)
2. Ad
3. Kasper + Marion (dat zal ook wel eten worden)
4. Mr. Dj M.
5. Superboer
6. Bruce (blijft eten)
7. Adrian (als Kasper blijft eten dan blijft Adrian ook eten)
8. Erik (en Fran?)
9. Bruno (blijft eten)
10. Sander
11. PieterV en Hetty of 1 vd dochters (zijn ze nog niet over eens.) met eten !
12. Jos en Wilma (en waarschijnlijk Jeroen) (blijven eten)
13. Herbie (ov)
14. Jarno en V6Peter
15. Terreneuve (blijft eten)
16. Remco van Kuilenburg
17. mgf_stefke
18. Jager
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.