Bruno schreefColonDe geluidstoename, moet minimaal zijn, omdat ik geen kat. wil plaatsen, maar het vermogen moet natuurlijk omhoog, want daar doe ik het voor, zeker niet voor de sound, omdat die IMO bij mij nu al best ok is.

Alexander M schreefColonTussen haakjes, vandaag 'n artikel gelezen over 'n Frogeye waar Tim Fenna (Frontline) 'n VVC blok inlegde. De rpm-limiet werd daarbij opgedreven tot 7550.
A
??? 

Sander schreefColonIk heb altijd begrepen dat de 52mm TB tot 5pk winst geeft op een VVC op hoge toeren maar slechts een pk of 2 op een MPi. Dit ivm het VVC mechanisme en het andere inlaat spruitstuk.MG World schreefColonOne MPi made an extra two or three horsepower and four or five ft/lb of torque with the addition of a 52mm throttle body (as fitted to the MGF Trophy) costing just over £100. However, this was on a car that already had an improved air filter and exhaust, similar gains might not be felt on an otherwise standard car.

?? Als de lucht 5 graden warmer is wordt het bij wijze van weer opgeheven. De echte gain zit em in het gevoel (driveability) die deze onderdelen geven.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.