? (iets om over te denken niet?)
Het is wel de moeite waard om het te proberen minder in te spuiten denk ik. Als je een programmeerbare variant van de FGA box had kon je ze perfect afstellen voor op je eigen wagen. Dat zou ultiem zijn. Ik heb er nog nooit van gehoord dat het iemand gelukt is de originele ECU van een K-series te herschrijven.....



