De staat is ZGAN.





MGF_TV schreefColonLassen is niet zo eenvoudig als het lijkt en een goede lasser is goud waard. Het probleem dat je hier hebt is te wijten aan een slechte las. Door gebruik van verkeerd toevoegmiddel bijvoorbeeld zullen er al spanningen optreden waardoor je versneld roestvoring krijgt. RVS bijvoorbeeld roest als je de lasnaden nadien niet 'passiveert'. Je kan de spuiter mijns inziens niet verantwoordelijk stellen als hij niet weet dat die lassen niet goed gemaakt zijn.

Echter, niet dat we uw verhaal niet voor 100% geloven uiteraard, echt wel (we kennen elkaar immers), maar het verhaal van Niestcar zelf ontbreekt hier echter wel, alvorens als buitenstaander een definitief oordeel te vellen.
Enfin, wedden dat je dit weer gaat te horen krijgen IRL en je als een schooljongen terecht gaat gewezen worden (klantviendelijk is dit immers zeer zeker), want hij leest hier kennelijk mee.


MGF schreefColonIk ben er niet op uit om Niestcar zwart te maken, en zal dus dingen gaan verzinnen. Bovendien heb ik hier ook zeker positieve berichten geschreven over Niestcar.

Sander schreefColonNogmaals, ik heb ook nog een goede klep enkel in HAM en niet HFF



MGF schreefColonSander schreefColonNogmaals, ik heb ook nog een goede klep enkel in HAM en niet HFF
Dat gaat hem niet worden. Als er gespoten gaat worden moet het een TF klep zijn, ...
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.