
Bruno schreefColonSander schreefColonHet probleem is dat om een F op een uitlijn bank te krijgen deze 9 van de 10 keren uit de veren getild zal worden.
Merkwaardig, alle uitlijncentra die ik ken hebben gewoon een brug waar je op rijdt en die ter hoogte van de wielen draaibare platen heeft. De wagen wordt dus niet getild in de meeste gevallen.
Daarenboven kan je indien de wagen toch getild is, dit vrij snel zelf corrigeren, door op de wagen zijn hoeken wat te gaan hangen. Meet desnoods de hoogte voor en na, en je weet dat het dan terug ongeveer ok is.


Bruno schreefColonik ben er toch van overtuigd dat tussen het bandenplaatsen en uitlijnen, een korte rit, met goed afremmen en optrekken, de wagen direkt weer op de oorspronkelijke hoogte brengt.





Sander schreefColonMINIMAAL 500 km, na 2 tanken (1000km) MOET het weg zijn. De bandenmaat is origineel en wat er bij mij ook op ligt. (ook Toyo T1-R)
Ik rijd altijd met 0 graden 5 minuten toe-in zonder problemen. Dit voorkomt voor een deel het scheef slijten van de voorbanden op een verlaagde F.
Eventueel kan je achter gewoon toe-in 0 graden 5 minuten en vooraan parallel zetten (dus 0 graden) voor (relatief) minder gevoelig voor spoorvorming te zijn, ten kosten van gevoel in de bochten.
Als je nog niet 1000km op je banden hebt staan deed ik vooralsnog helemaal niks omdat je anders niet goed het verschil kan merken voor/na het uitlijnen.

Ik rijd altijd met 0 graden 5 minuten toe-in zonder problemen. Dit voorkomt voor een deel het scheef slijten van de voorbanden op een verlaagde F.



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.