Count me in.
Wordt wel een Dyno, met Kat, zonder gesynchroniseerde smoorkleppen en zonder optimale fijntuning met 5-draads labdasensor.
Maar dat geeft wel beeld wat het effect is als dit alles wel is aangepast. Dan wordt 'ie namelijk weer getest






Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.