BUTTON_TOPIC_LOCKED 87 berichten
20 November DYNOJET !!!
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » di nov 16, 2004 12:31 am

    Ik ben er. Niet de hele dag, maar ik ben er wel!!
    Count me in.
    Wordt wel een Dyno, met Kat, zonder gesynchroniseerde smoorkleppen en zonder optimale fijntuning met 5-draads labdasensor.
    Maar dat geeft wel beeld wat het effect is als dit alles wel is aangepast. Dan wordt 'ie namelijk weer getest :wink: .
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 16, 2004 12:34 am

    Na wat smeken op MSN kan ik de lijst uitbreiden !!!!

    * Sander (MGF 1.8i)
    * Paul (114 GTi Racer)
    * Dennis F. (MGF 1.8i) *onder voorbehoud, schoonfamilie-eisen *
    * Zjagoewar (MGF 1.8i)
    * Bruno (MGF 1.8 VVC)
    * Ghostrider (MGF 1.8 EX-VVC met DVA/DBM POWERRRRRRR!)
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    * Arian (Ford Escort Cabrio 1.6)

    Wie wil dit nu nog missen:
    - 114 GTi racer
    - Zjagoewar en Bruno met de FGA's
    - Ghostrider met een pk of 180 :roll:
    - Een echte MG monteur aanwezig
    - Een authentieke Ford Cabrio :lol:
    Building >200BHP K-series
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » di nov 16, 2004 12:42 am

    Nee maar we hebben altijd gewacht op Ghostrider, nu is hij er eindelijk en kan de rest weer niet mee. Ik vind het gewoon een beetje jammer voor de rest. Ik gun het iedereen en probeer aan iedereen te denken.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 16, 2004 12:54 am

    Ik vind het ook jammer maar er zijn altijd wel mensen die niet mee kunnen, kijk maar naar de rit van Bruno van vorig jaar (iedereen had zin maar we bleven uiteindelijk maar met 4 man over). Als dit als "uitstapje" ons goed bevalt kunnen we eventueel volgend jaar (na de winterstop) toch weer een keertje gaan ? We blijven toch modden aan de F-jes en het blijft zinvol zo nu en dan eens de vinger aan de pols te houden (aan de achterwielen in dit geval)
    Building >200BHP K-series
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » di nov 16, 2004 10:37 pm

    hallo

    die mg monteur ben ik dat toevallig... :oops: :oops:

    dan zal mijn gereedschapskist maar klaarzetten :lol: :lol:

    o ja onze henk kon niet mee moest met kleinkinderen naar sinterklaas gaan kijken.

    mgzr 160
    8) 8)
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 16, 2004 11:51 pm

    Relax Paul, ookal zijn we Nederlanders, we willen geen gratis beurtjes scoren hoor. Maar het blijft tof met een monteur te babbelen over MG's onder het genot van een loeiende Dynobank 8)
    Building >200BHP K-series
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » di nov 16, 2004 11:59 pm

    Sander Sander Sander! Weet je al hoe laat we verwacht worden?? Trouwens jullie zorgen voor de koffiekoeken!! Of is dat bij jullie niet zo als je bij iemand op bezoek gaat?? :wink: :wink:
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 17, 2004 12:05 am

    Ik bel morgen naar de bank om het actuele aantal door te geven en dan spreek ik een tijd af.

    Als ik koffiekoeken moet regelen weet je wat dat dan met de prijs voor een run doet :lol: :lol: :lol: Voor de liefhebbers is er op het industrieterrein een McDonalds aanwezig 8)
    Building >200BHP K-series
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 12:09 am

    Gelieve het dan zo snel mogelijk op het forum te zetten zodat ik het kan inplannen.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 17, 2004 12:10 am

    Voor jou altijd hè :wink: Ik doe mijn best !
    Building >200BHP K-series
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 12:22 am

    Ik moet namelijk nog het één en het ander knutselen voor zaterdag.
    Kwestie van het proberen te plannen.
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 12:22 am

    Of ging het over die koffiekoeken??? :lol: :lol:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo nov 17, 2004 12:29 am

    Als je nu voor iedereen meer dan 1 koffiekoek voorziet, zit er waarschijnlijk een group buy in. Vraag het maar aan de lokale bakker... of blijft de AH voordeliger.

    Sorry couldn't resist....... 't is misschien uit frustratie :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 12:35 am

    Geen paniek Erik! Als dit achter de rug is zullen we eens iets plannen als binnenkort de eerste zonnestraaltjes weer te voorschijn komen.
    Met ne warme choco en ne pistolet...
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 17, 2004 4:22 pm

    Ik heb gebeld. We worden om 9 uur in de ochtend verwacht en hebben de bank tot 2 uur.

    En nog positief nieuws:
    Dit kost €400,- (als de grote baas die er daarnet niet was het goed vind maar de werknemer zag geen probleem) We zijn al zeker met 6 man dus kost het ons momenteel nog €67,- euro. Als Dennis F ook mee gaat wordt het alweer €57,- en met een achtste man (Alexander !) zakken we tot op de €50,-

    Lijkt me wel aantrekkelijk ? Hebben we een half uur per auto (als alles op de F staat ingesteld kan het testen lekker opschieten.)

    Om 2 uur komt nog een andere en mochten we een explosie van de deelnemers lijst hebben kunnen we hierna nog door testen maar dan kost het weer meer natuurlijk :lol:
    Building >200BHP K-series
BUTTON_TOPIC_LOCKED 87 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten