

Superboer schreefColonHallo allemaal,
Zijn er ook mg rijders die weinig of geen problemen hebben met de auto?. Ik krijg het gevoel dat er altijd wel iets mee is.


Carl schreefColonNiet vergeten dat we hier op het forum komen om probleempjes te bespreken. Ik heb zelf een redelijk stevig verwaarloosde F gekocht en net dankzij het forum gaat die helemaal ok komen.


Superboer schreefColonAan alle forumleden:
Wat een geweldig forum is dit! Plaats ik voor het eerst een posting en de reacties komen achter elkaar binnen. Echt super.
Heb besloten om morgen een proefrit te gaan maken en nog eens een goed gesprek te hebben met de verkoper.
Ik houd jullie op de hoogte van mijn beslissing.

Superboer schreefColonHeb besloten om morgen een proefrit te gaan maken en nog eens een goed gesprek te hebben met de verkoper.

Brooklands schreefColonSuperboer schreefColonHeb besloten om morgen een proefrit te gaan maken en nog eens een goed gesprek te hebben met de verkoper.
Maak er een leuke (lange) proefrit van. Op de foto's ziet de F er heel netjes uit. Omdat de onderhoudshistorie bekend is neem ik aan dat alle boekjes er netjes bij zitten en dat geeft ook wel een beetje aan dat de vorige eigenaar of eigenaren er keurig op gepast hebben.



Bruce schreefColonen vragen of hij iets met die prijs kan doen..
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.