Veel mooie auto's, leuke mensen en prima weer (een buitje maakt het alleen maar meer Engels

Demor schreefColonLeuk evenement, waanzinnig veel auto's waaronder veel mooie expemplaren. Erik bedankt voor het driehoekje, en volgend jaar gaan we er met z'n allen heen, Erik zorgt voor de drank.

Kasper schreefColon...wel onderling even iets organiseren voor de kids?

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.