BUTTON_POST_REPLY 39 berichten
verzekering mg tf?
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

    door Gauke » zo feb 03, 2008 4:54 pm

    Alleen jammer dat ze bij verzekeruzelf.nl geen allrisk aanbieden maar alleen maar een w.a verzekering voor mijn mg-f
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    door Jager » zo feb 03, 2008 5:14 pm

    Vreemd. :? Ik ben daar verzekerd met aansprakelijkheid en Volledig Casco.
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » zo feb 03, 2008 8:16 pm

    Lesheep schreefColon
    Striker schreefColonZie ook dit topic. Vooral de opmerking van Pete is wel handig, aangezien jij de TF bij Interpolis wilt verzekeren.


    Tja liegen werkt volgens mij niet zodra je dan problemen heb met bv een aanrijding dan hang ik. En dat risico ga ik dus niet nemen.

    *Ahum* Ik zeg niet dat je moet liegen. Ik heb de hele kwestie uitvoerig met interpolis besproken en zij kwamen zelf met de opmerking dat de F en TF gewoon in de lijst met te verzekeren auto's staat. Wel of geen cabrio lijkt voor interpolis niet uit te maken.
    BTW Interpolis autoverzekeringen zijn overgegaan naar Centraal Beheer, je hebt dus nu te doen met de Centraal Beheer voorwaarden. Die ken ik niet, maar ze hebben mijn TF verzekering van Interpolis gewoon overgenomen...
    Oh ja, ik heb de verzekering bij interpolis al twee keer aangesproken en beide keren zonder een enkele hick-up, hun service is tadeloos.

    Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma feb 04, 2008 12:00 am

    Coen schreefColonVul hier maar eens de gegevens in, dan zie je meteen wat het goedkoopste is voor jou. http://www.independer.nl/autoverzekerin ... teken.aspx

    Richard weet zijn kenteken nog niet.
    Zie dit topic:http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=5629&start=15
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » ma feb 04, 2008 9:27 am

    Mijn kenteken is momenteel bij mij bekent
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » ma feb 04, 2008 2:34 pm

    Ohet is goed gegaan via interpolis. het probleem bij hun was alleen dat ze een hogere aanschaf prijs hadden als dat hij in 2002 had gekost waarschijnlijk door de extra opties. In ieder geval allemaal bedankt voor de hulp.
  • Avatar gebruiker
    frankensink
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 93
    GeregistreerdCOLON zo feb 20, 2005 8:26 pm
    WoonplaatsCOLON Millingen aan de Rijn

    door frankensink » wo feb 20, 2008 5:55 pm

    kijk voor een goedkope verzekering ook eens op deze website:

    http://www.kiesautoverzekering.nl/aanmelden.html

    vooral voor jongeren is het intteresant om de verzekering hier af te sluiten, het is namelijk een collectieve verzekering (van een internetsite) en er wordt niet gekeken naar leeftijd.....

    Rekensommetje:
    20 jaar oud, 0 schade vrije jaren, mg tf uit 2002, premies WA 45,-- p/mnd
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » wo feb 20, 2008 5:58 pm

    denk niet dat ik meer onder jongeren val met mijn 37 jaar :lol: maar de verzekering heb ik al geregeld hoor via interpolis schappelijke prijs
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Avatar gebruiker
    frankensink
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 93
    GeregistreerdCOLON zo feb 20, 2005 8:26 pm
    WoonplaatsCOLON Millingen aan de Rijn

    door frankensink » wo feb 20, 2008 6:57 pm

    nee dat zal idd niet haha.... maar misschien voor anderen (jonge) een goed idee....
BUTTON_POST_REPLY 39 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten