Coen schreefColonDaar hebben er wel meer last van aangezien de filter het mooist klinkt zo hoog mogelijk in de toeren. Je gaat er meer gas van geven.
Daar heb ik ook last van.

Coen schreefColonDaar hebben er wel meer last van aangezien de filter het mooist klinkt zo hoog mogelijk in de toeren. Je gaat er meer gas van geven.





Bruno schreefColonIk check de agenda even. Wedden dat je ook voor de K&N modificatie gaat, eens je de K&N gehoord hebt ?


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.