Vind dat ieder die bij het Forum zit verplicht een drift cursus moet volgen.. Als het kontje uitbreekt.. kun je dit tenminste in bedwang houden


videomike schreefColonDie kontjes van ons glijden nogal is weg..
Vind dat ieder die bij het Forum zit verplicht een drift cursus moet volgen.. Als het kontje uitbreekt.. kun je dit tenminste in bedwang houden




Alleen belde net mg garage op, en vroeg voor die beugel, maar die heeft alleen de losse beugel (zie foto) maar ik moet ook die beugel hebben die op het frame gelast zit. Iemand enig idee waar ik die vandaan kan halen?
plaatje:

videomike schreefColonIk zou zeggen probeer het eens.. En voor de gene die zegt dat een MG niet echt een drift auto is.. Het lukt er anders PRIMA mee..
En ik weet wel dat ik al 2x heb gehad dat mijn kont uitbrak in een bocht.. en Dmv. een " drift" hem in bedwang kon houden..
Als je weet hoe een auto reageert als je drift.. ben je ook niet geneigt om aan je stuur te gaan trekken.. Iets wat je toch snel doet als je in paniek raakt..
Maar het is inderdaad zo dat er veiligere autos bestaan op een nat wegdek dan een MG

Bruce schreefColonIk heb geluk gehad.. ja, als het de Audi was moest ik buiten slapen.....


Bruno schreefColonOei, dat zijn gevaarlijke uitspraken. Er was vroeger nog zo iemand op dit forum die dacht te driften met een F ......
Een week later, de decor in !
Ik rij nu ongeveer 20 jaar met de wagen, heb een aantal slipcursussen gedaan en circuit trainingen, etc...Maar na een seizoen co-plioot in een rallywagen, heb ik nog steeds de neiging een heel grote "L" (de L van Prutser) op mijn achterruit te plakken. M.a.w. driften met mijn F.....liever niet, dank u, want dat loopt gegarandeerd eens fout af !

Nem58 schreefColonDriften is wel leuk om te doen, maar dan alleen op een hele grote lege parkeerplaats... en ja... het achterkantje breekt zo uit hoor.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.