




Kasper schreefColon:lol:![]()
![]()
Tja dat heb je als de organisator van dit evenement ook een ZS rijdt, ik zal het even met hem opnemen![]()
![]()
![]()
Bruno schreefColonEr staat echter wel een rode F op de foto met ... ERIK ervoor IMO !



Daphne schreefColonDurf het bijna niet te zeggen maar ik heb ook een soort van vrachtwagen gekocht om de F een beetje te ontlasten, rijd nu in een Jeep, met F-je veilig in de garage

Bruce schreefColonWij overwegen om een forum tafel te huren deze dag, hier hebben we dan wat club kleding, flyers en dergelijken en kunnen we met zijn allen een beetje bijpraten.
Maar is er genoeg animo?
Wie wil zich opgeven om een uurtje te helpen?
- Bruno
- Bruce
- Erik
- Inge
- Coen (O.v., eerst even overleggen)
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.