BUTTON_POST_REPLY 37 berichten
Lpg
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » di aug 28, 2007 5:19 pm

    Jupilerman schreefColonMaar de praktische kant :?
    Als ik van het werk kom, ga ik soms nog ff boodschappen doen. Of een paar bakjes bier halen van mijn geliefde merk . En dat kan er dan niet bij. Beetje onhandig, niet?

    Nuja, als ik met mijn alfa aan de pomp sta (11l-13l/100km) zal ik naar alle waarschijnlijkheid aan je denken :lol:


    De bakken Jupiler en andere boodschappen laat ik mijn vrouw wel halen met de Focus :wink:

    Zoals ik eerder al vermeld heb kan ik eventueel het reservewiel er nog uit doen en steek ik daar mijn zwembroek wel.
  • Rob Lobbes
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 52
    GeregistreerdCOLON zo jul 16, 2006 2:39 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Rob Lobbes » di aug 28, 2007 9:40 pm

    xx
    Laatst bijgewerkt door 1 op Rob Lobbes, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di aug 28, 2007 9:52 pm

    Mooi dat het voor jullie zo lukt. :D Maar uit eigen ervaring weet ik dat wij getweëen de volle koffer én bagagerek nodig hebben voor een stevige 14 daagse of meer op reis te gaan met de F. Ik zal het maar op de vrouwen steken zeker :wink:
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » do sep 20, 2007 10:48 pm

    Zal je bij een F/TF op LPG niet eerder last hebben van een HGF aangezien gas een stuk ruwer is? Misschien zie ik het ook wel helemaal verkeerd maar ben wel benieuwd.
  • Rob Lobbes
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 52
    GeregistreerdCOLON zo jul 16, 2006 2:39 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Rob Lobbes » do sep 20, 2007 11:25 pm

    xx
    Laatst bijgewerkt door 1 op Rob Lobbes, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do sep 20, 2007 11:46 pm

    Rob Lobbes schreefColonGeen idee, de praktijk zal het uitwijzen.


    Het is best interresant om een MGTF op LPG te kunnen volgen. Van een HGF in combinatie met een bezineuitvoering hebben we inmiddels veel ervaring. Wie weet staan we verbaasd van de TF op LPG.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr sep 21, 2007 5:03 am

    Tot nu toe gaat het goed met de f, maar ik praat hier niet graag over. :lol:
BUTTON_POST_REPLY 37 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten