Lucas en ik hebben besloten om samen te komen op de carpoolparking in Lummen. Wij zullen daar zijn rond 12.30 uur en rond 12.45 uur daar weer vertrekken richting St. Truiden. Wie zin heeft om daar samen te komen, laat maar horen. Voor de mensen die van de Antwerpse kant komen is het rijden tot aan het klaverblad in Lummen en daar de E314 richting Brussel nemen om dan de eerste afrit (Afrit 26 Lummen) te nemen.
1. Lucas en Danielle rit + bbq 12.30 uur carpool
2. Erwin & Aline
3. Metro-man & Mam
4. Ivan & Liesbet rit + bbq 12.30 uur carpool
5. Erik
6. Bruno (OV)
7. Julien & Huguette rit + bbq
1. Lucas en Danielle rit + bbq 12.30 uur carpool
2. Erwin & Aline + bbq 12.30 uur carpool
3. Metro-man & Mam
4. Ivan & Liesbet rit + bbq 12.30 uur carpool
5. Erik
6. Bruno (OV)
7. Julien & Huguette rit + bbq
Remieme schreefColonniet goed, geld terug garantie?
Dan had je een MINI cabrio moeten kopen
MINI maakt voor liefhebbers van open rijden zelfs rijden in de regen leuk. Iedereen die voor 15 juni 2007 een MINI Cabrio koopt en gebruik maakt van een lease- of financieringsovereenkomst van MINI Financial Services profiteert namelijk van de MINI Cabrio mooi weer garantie. Dus als de zomer in het water valt, ontvangt de MINI Cabrio rijder een vergoeding voor het misgelopen open rijplezier.
Zoals het er nu naar uitziet, zal het heel hard kantje/boordje worden dat de F rijklaar geraakt tegen woensdag.
Er hebben zich een paar technische kleine tegenslagen voorgedaan die het werk vandaag vertraagd hebben.
De nokkenassen liggen erin, maar nokkenaswielen, kleppendeksel, D-riemen, nieuwe darm van het koelwater moeten nog geplaatst worden, evenals het ontluchten en testen.
Met een beetje geluk geraakt de F morgen af, zoniet.....
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer