ErikB schreefColonRemieme schreefColonbanden van de bandencentrale zijn op zich prima. echter uitlijnen/richten e.d. kan je beter door de experts laten doen.
Toch maar even checken of diezelfde experts niet achter je rug naar de bandencentrale toegaan.
Ik leg m'n vertrouwen bij de bandencentrale... ze lijnen dagelijks auto's uit.
laatst bij de kwikfit hadden ze mijn velgen anders flink van lood voorzien. notabene tegenover elkaar, waardoor het effect zich weer ophefte
door de garage voor de apk opnieuw laten balanceren. overigens is die MG garage tevens een profile-centre




