

Rick schreefColonIk ben er nog niet uit of ik het doe het rood lederen interieur.
Ik heb nu ook weer iets anders gezien. Zwart leer met groen alcantra. Zijn daar toevallig ook foto's van in een groene F?
Dit is de link


Kasper schreefColonJa en dat rood vooraan onder de grille is Oranje.
Dat maakt deze R200 een heel byzondere






Bruno schreefColonKijk hier eens www.carleather.be , indien interesse kan ik voor een mooie prijs onderhandelen, want het zijn in ieder geval oude bekenden, waar ik wel wil aan herinnert worden.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.