Christian schreefColonik ben wel nieuwsgierig naar een sportuitlaat maar ik vind standaard ook niet verkeerdga nog ff kijken bij uk carparts
In dat geval kun je altijd beginnen met een K&N 57i. In de te koop sectie staat nog een nieuwe te koop (1 dag onder de auto gehad)
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=4455

