Hij voldeed gewoon niet meer naar mijn wensen??
Anyhow....
Heb een bedragje te horen gekregen, wat de witte MGB moet gaan kosten.
Was er onderwijl met een kenner nog even naar wezen kijken, en dat bracht nog behoorlijk wat info op.
Lakwerk was zichtbaar in één blik. Moest wel wat aan bijgeschaafd worden.
Deuren, koffer, motorklep sloten niet mooi rondom regelmatig. Deuren iets gezakt. Haarscheurtjes in de lak hier en daar. Stoelzitting ingesleten (was al zichtbaar). Motor slecht afgesteld, schakelen niet helemaal top.....
Geen rotte auto, maar wel met werk eraan.
Kosten €9.000,-.
Te veel naar mijn zin, want gezien de restauratiekosten die nog in het verschiet staan... en het werk dat ik nog zelf er aan wil doen.... te duur naar mijn zin.
Misschien de auto wel waard, maar koop liever een duurdere due iets beter is, of een slechtere waar ik echt mee kan hobbien....
Nog effe doorzoeken dus....
Dus als jullie toevallig een mooie alternatieve vinden...?
(Moet wel chrome bumpers hebben, en ouder zijn dan ik (1976)....)