



Kasper schreefColonA17 voorbij afslag Kruibeke (afslag 16) is een wegrestaurant / parking / tankstation.
ca. 10:30?
Afgesproken met Herbie ca 9:00 Eindhoven + 1.25 uur = 10:30.
(m'n eigen Brabants kwartiertje meegerekend)



Ivan (Vanio) schreefColonEn waar vinden we jullie allen op zaterdagavond?

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.