Zion schreefColonHet rare is dat de temp stijgt enkel wanneer de verwarming af staat en op stationair draaid,wanneer gas wordt gegeven (hoger toerental)daalt de temp weer
Als dit nog steeds klopt:
Er zijn IMO 3 mogelijkheden waardoor dit wordt veroorzaakt wordt (jaja; ik heb er één bij bedacht

)
* verkeerd ontlucht (kans is klein bij dealer

)
* thermostaat blijft hangen (voorwaarde is wel dat de waterpomp mechanisch is en de druk dus stijgt namate toerental stijgt; anders gaat mijn veer-theorie niet op)
* Er is iets mis met de nieuwe waterpomp waardoor stationair de druk niet hoog genoeg wordt waardoor membraam van thermostaat niet open wordt gedrukt. (ik blijf erbij dat een thermostaat een bepaalde druk verwacht om goed open te kunnen schakelen op een bepaalde temperatuur; zie veer in de foto+ dit is letterlijk het thermostaat wat jullie hebben maar dan open geschroefd)
Echter al deze punten hebben één oplossing onderverdeeld in 6 simpele stappen:
1) Maak een afspraak bij een wilekeurige MG dealer
2) Huur een auto-ambulance
3) Plaats de F hierop
4) Rijdt de F naar die andere dealer
5) Plaats de F daar tussen een handje vol enthousiate monteurs
6) Haal de volgende dag een 100% in orde werkende F op