Pete schreefColonEven een beetje off topic...
Gisteren stond ik naast een speedster bij verkeerslichten in Helmond... toen het groen werd verging horen en zien me![]()
![]()
wat is dat ding snel !!! werkelijk ongelooflijk.
Dat wordt nog een leuke uitdaging tijdens de dag op Zandvoort
Gelukkig melden zich daarna nog een alfa spider en een BMW om wel door mij eruit gereden te worden... een prettig herstel van mijn ego
Pete
In Nijverdal rijdt een Turbo rond die dacht ik eind 3, begin 4 seconden op de 100 zit! Een filmpje hiervan heb ik hier wel eens gepost. Daar win je het nooit van!





