
Bruce schreefColonik meen me nog 3 andere forumers te herinneren die ook interesse hebben in een kitje.. Em-Gee-efke toch? en Videomike toch? andere naam weet ik niet meer..
Maar al een goeie start..

Guido77 schreefColonMGF schreefColonBruce schreefColonIk wil het best nog een keer doen, maar ik twijfel een beetje omdat het de vorige keer niet al te makkelijk ging allemaal.
Wat ging niet makkelijk?

Guido77 schreefColonJa ok, maar wat ging daar niet makkelijk aan? korting krijgen? betalingen van mensen?
Maar als alle andere van de group er al een hebben, bestel ik hem zelf wel bij de leverancier!
Is hij eenvoudig te monteren?




Guido77 schreefColon1,5 tot 2 uur werk? oh ok! en als het niet lukt gewoon de ANWB bellen om de klus af te maken

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.