British CARS & lifestyle 10 en 11 maart 2007
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo maart 07, 2007 10:23 pm

    Het wordt weer tijd voor een lijstje

    Dan zullen wij ook maar even een bijdrage leveren:

    zaterdag 10 maart:
    - Brooklands 11.00
    - Arjan ('s morgens)
    - Daphne (hele dag ter assistentie op de stand)
    - Marion & Kasper (te vinden op de stand van MGCCH)

    zondag 11 maart
    - Remieme 11.00
    - Em-Gee-Efke 11.00
    - Marion & Kasper (te vinden op de stand van MGCCH)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do maart 08, 2007 12:32 am

    lage opkomst hiervoor. Maar het is dan ook niet echt gericht op MGF/TF-jes. :(
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do maart 08, 2007 12:47 am

    Remieme schreefColonlage opkomst hiervoor. Maar het is dan ook niet echt gericht op MGF/TF-jes. :(


    Nee dat is logisch, het is een beurs die zich richt op een breder publiek. Voor alleen het MG(T)F club zul je een ruimte als in het Autotron niet vol krijgen. Het evenement is zeker niet alleen op auto's gericht, laat staan op de (T)F. Je ziet er wel veel Engelse autos, veelal beginnend bij een Bentley Blower en eindigend bij, zoals vorig jaar, een TF met 0 km op de teller. BC&LS trekt vele liefhebbers van Britse auto's en een bijpassende levensstijl. Voorop staat gezelligheid. Vele die zich tot een dergelijk evenement aangetrokken voelen hebben een of meerdere klassieke of moderne Britse auto's (of een OM, meestal Volvo :wink: )of zijn lid van een vereniging rondom een dergelijke auto. Vandaar dat een zeer grote doorsnede van die clubs aanwezig is. Dat varieert van de Range Rover club, de Roverclub, (volgens mij ook het MG-Rover forum, maar dat weet ik niet zeker) het genotschap van wat exclusievere britse karretjes en ook de Nederlandse MG club. Wij (Marion en ikzelf, als vertegenwoordigers van die club staan nu voor het 4e jaar op deze beurs, soms met een klassieke auto, vorig jaar met onze F, Nu ZONDER auto)
    WE genieten van een lekkere whisky, een gezellige band en van de leuke sfeer.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr maart 09, 2007 2:26 am

    Het wordt weer tijd voor een lijstje

    Dan zullen wij ook maar even een bijdrage leveren:

    zaterdag 10 maart:
    - Brooklands 11.00
    - Arjan ('s morgens)
    - Daphne (hele dag ter assistentie op de stand)
    - Marion & Kasper (te vinden op de stand van MGCCH)

    zondag 11 maart
    - Marion & Kasper (te vinden op de stand van MGCCH)

    De plannen zijn gewijzigd ;)
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    ik kom ook!

    door VOP » vr maart 09, 2007 8:13 pm

    geschatte aankomst zaterdag tussen 10 & 10u30 :lol:
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr maart 09, 2007 8:18 pm

    Remieme schreefColonHet wordt weer tijd voor een lijstje

    Dan zullen wij ook maar even een bijdrage leveren:

    zaterdag 10 maart:
    - Brooklands 11.00
    - Arjan ('s morgens)
    - Daphne (hele dag ter assistentie op de stand)
    - Marion & Kasper (te vinden op de stand van MGCCH)

    zondag 11 maart
    - Marion & Kasper (te vinden op de stand van MGCCH)

    De plannen zijn gewijzigd ;)


    ???
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr maart 09, 2007 8:21 pm

    Ga niet meer naar de beurs.
    Nog eens serieus over nagedacht en verwacht dat de beurs te weinig te bieden heeft, voor een MGF rijder.

    De weersvoorspelling voor zondag is dusdanig, dat ik liever een leuke rit ga maken :P
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » vr maart 09, 2007 8:21 pm

    Ivan (Vanio) schreefColon
    ???


    Dat knipoogje zegt alles.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo maart 11, 2007 11:37 am

    Kasper schreefColonWE genieten van een lekkere whisky, een gezellige band en van de leuke sfeer.


    Precies zo is het, en we hopen volgend jaar voor de vierde keer op rij weer van de partij te zijn. :D
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma maart 12, 2007 1:28 pm

    Zo, weer terug van twee heel gezellige dagen. De sfeer was perfect, het ws druk, maar je hoefde niet over de koppen te lopen en.

    Jullie zullen het wel niet willen geloven, er was een enorme grote groep mensen aanwezig die een F, een TF een ZT of een ZS reden.. Niet alleen hebben we dat opgemerkt uit de gesprekken, ook hebben we dat als MGCCH promoteam mogen ervaren. Weer is er een groter potentieel aan "nieuwe"MG binnen de MG Car Club ontstaan.

    Overigen was ik verrast door het grote aantal Vlamingen, van het Brugse tot onder Slenaken, van heinde en verre waren de Vlamingen, Duitsers en een enkele Brit op dit evenement afgekomen.

    Alleen er jammer dat er van ons forum, wat vindt dat het zo'n invloedrijke positie in de BeNeLux F-scene heeft, er slechts enkelen aanwezig waren.
    Het geeft m.i. aan dat wij met zo'n 400 leden toch maar een klein stukje van de hedendaagse MG liefhebbers vormen.

    Bedankt: Brooklands, Arjan en Daphne. (Daphne bedankt voor je hulp en support!) Leuk dat jullie er waren!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma maart 12, 2007 2:10 pm

    Kasper schreefColonHet geeft m.i. aan dat wij met zo'n 400 leden toch maar een klein stukje van de hedendaagse MG liefhebbers vormen.


    Wat dus wil zeggen dat we nog heel wat prospectie voor de boeg hebben, alhoewel ik meer en meer mensen ontmoet die op regelmatige basis het forum bezoeken en het dus zeker kennen, maar niet zijn geregistreerd.
    Het forum is dus groter dan je zou denken. De "aktieve" groep breidt trouwens dagelijks nog uit IMO.

    Maar om nu te zeggen dat deze beurs weergeeft, hoe aktief dit fourm werkelijk is, vind ik een beetje fout. Zelf mis ik zelden een evnement, maar ook dit laat ik aan me voorbij gaan (zeker met goed weer).
    Waarom ? Niet omdat ik de kwalitiet van de beurs in vraag stel, verre van, maar gewoon omdat ik me niet als doelpubliek beschouw voor deze beurs, vooral gericht op oldtimers, en british lifestyle. Je kan uitraard ook niet alles meedoen, dus als ik een keuze moet maken, kies ik uiteraard voor de evenementen die het dichtst bij mijn F aanleunen.
    Maar als ik het zo lees, kan het best zijn dat deze beurs evolueert en dus ook meer aandacht voor modernere wagens zal hebben in de toekomst, wie weet dan ... , of misschien koop ik ooit een oldie, wie weet dan ... :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma maart 12, 2007 2:35 pm

    Het is inderdaad zo dat de beurs zich evolueerd. Ook bij monde van de organisatie, deze zijn daar in de borrel en prijsuitreiking voor de standhouders nog even specifiek op ingegaan. Ook daar ervaart men dat er aandacht uit moet gaan naar een actiever publiek, spottiviteit ipv oubolligheid. Kortom in de breedte gaat daaraan gewerkt worden. Niet alleen met MG, maar kijk ook eens naar de Landrover jongens. Zij weten dit probleem heel goed aan te pakken. De uitstraling van de club(s) is jong, actief en sportief. Dat is dus duidelijk voor een ander publiek dan de gewone Bentley of RR passagier. :wink:

    Wat ik deze keer wel jammer vond is dat ik geen plaats had om een auto op de beurs te zetten. Vorige keer viel m'n F weg in de grote hoeveelheid modere MG(T)F's (Vijf, meest voorkomende type auto op de beurs), nu zou ik de enige zijn geweest.

    Wat mij dus opviel is dat bij NAVRAAG de MG(T)F rijders NIET op de hoogte zijn van ons forum. Daar hebben we dus nog een hele kluif aan. (we hebben dus best ook nog wat flyertjes vanhier mogen verdelen :wink: )
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma maart 12, 2007 4:12 pm

    Het is vrij simpel:
    je hebt mensen met een leven, die vind je op de lifestyle beurs en kennen het forum niet.
    Aan de andere kant heb je mensen zonder leven, en die vind je dan hier

    :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma maart 12, 2007 5:09 pm

    Wat doe ik dan op beide :?
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 12, 2007 5:13 pm

    :D :D :D

    :? maar betekent wel dat ik geen leven heb ?? :-s :wink:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten