BUTTON_POST_REPLY 34 berichten
Octagon 2007 "the day before" nacht in Giethoorn
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » do mei 31, 2007 8:37 pm

    Zucht, hier ook, gaat niet lukken ben ik bang..... :cry: Zie jullie rond 20u in het hotel, wij moeten dan nog eten (en drinken :wink: )
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do mei 31, 2007 10:52 pm

    naar verwachting zullen wij & Adrian ook rond die tijd arriveren. ongetwijfeld met honger en dorst ;)

    Hou maar een plaatsje vrij voor ons in het restaurant :P
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Naar het noorden

    door Brooklands » do mei 31, 2007 11:34 pm

    jantruder schreefColonHebben wel gepland een bakkie te gaan doen bij Brooklands in de avonduren.


    Voor iedereen is de koffie vers gezet en anders staat er wel een pilsje koud. :lol:
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » vr jun 01, 2007 7:32 am

    Ben bang dat we na het eten en een biertje niet meer in staat zijn naar de koffie te rijden........ :wink:
BUTTON_POST_REPLY 34 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten