BUTTON_POST_REPLY 34 berichten
Klep TF uitlaat
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Klep TF uitlaat

    door BlackFox » wo maart 02, 2011 6:56 pm

    Ik zie ook nergens een vraag staan ;)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Klep TF uitlaat

    door RemcovanKuilenburg » wo maart 02, 2011 7:49 pm

    Doe eens even ontspannen Ovi :roll:

    [quote="ovi"]Wa ist nu? :roll:
    Gaat het nu een veel mooier geluid geven of ga ik veel werk voor niks doen? [quote]

    Is volgens mij een vraag.

    De rest van je uithaal heb ik maar even gewist. Ik zei het alleen maar aangezien ik een vraag zie staan en niet weet of er een antwoord op zal komen omdat dit topic uit 2006 komt.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Re:

    door ovi » wo maart 02, 2011 8:22 pm

    En Remco!

    Dat was helemaal geen uithaal en ik ben volledig ontspannen hoor! :oops:

    Wil enkel maar zeggen dat het niet is omdat deze vraag reeds in 2006 gesteld is dat de antwoorden niet meer zou bruikbaar zijn! Omdat ook Hippert net als ik nog nooit van zo'n EVC klep gehoord had heb ik dus de zoekfunctie gebruikt en ook deze oude topic even naar boven gehaald omdat hier ook info over deze klep stond!
    Ik weet uit ervaring dat op een forum anders zo'n vraag ieder jaar een paar keer gaat gesteld worden en iedereen daar dan iedere keer weer dezelfde antwoorden kan op geven en dan wordt het vlug een onoverzichtelijk boeltje!

    Blijkbaar het lachbekje niet gezien dat ik bij de opening van mijn post gezet had en zonder enige reden op uw tenen getrapt wat zeker niet de bedoeling was! :(
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Klep TF uitlaat

    door RemcovanKuilenburg » wo maart 02, 2011 10:28 pm

    Nou zo kwam het niet over en het was nogal belerende tekst dat je neerzette. Heel kort door de bocht ik geef alleen een reactie op in mijn ogen een vraag die jij geeft. Het gebeurd wel vaker dat iemand op een oud topic een vraag heeft dus vandaar. En je epistel waarmee je met beste modorator begint heb ik er vanaf gegooit. Het heeft niets met een moderator te maken maar behulpzaam iemand op het forum wel of geen moderator.

    Maar goed back on topic
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 34 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten