Kasper schreefColonLet alleen op met spam, vervalsers en al dat andere internet ongerief...
Mij hebben ze zoveel onder de naam Paypal gespamd dat ik de organisatie nooit of te nimmer zal gebruiken. Ondanks de vele positieve geluiden uit mijn omgeving....

Demor schreefColonAls je onder de naam Paypal gespamt wordt heeft dat nog niets met dat bedrijf te maken, ......toch?

Kasper schreefColonNee dat klopt maar ik weet niet met wie ik contact heb met Paypall of met diegene die mij bestookt als zijnde Paypall.

Kasper schreefColonTuurlijk wel, ik wilde alleeen de reacties afwachtten. Fantastische input, leuk artikel. Gek dat ze deze voor ons gangbare special aan de andere zijde van het water niet kennen.

Brooklands schreefColon... Voor de lezers van MG Nieuws in april ook twee pagina's MG(T)F nieuws en als het goed is met o.a. een foto van de MGF van Jarno. Dus MG(T)F rijders uit Nederland: snel lid worden van de MG Car Club Holland.

Brooklands schreefColonMGF schreefColonWij hebben hem niet meer helaas.
Stond een verlenging niet op het verlanglijstje van je verjaardag.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.