








Bruno schreefColonDus, Trophy dempers op gewone hydragas units is een slecht idee ?







Sander schreefColonDe hydragasbollen zijn anders. Ik vermoed dat de luchtkamer kleiner is/minder lucht bevat om hem stugger te maken. De dempers zijn daar op aangepast.









Jupilerman schreefColonSorry mannen ´t waren Spax die ik had gezien, de onderkant van de schokdempermarkt.![]()


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.