Bruno schreefColonMisschien anders eerst al eens plaatsen wat er nog thuis in de kast ligt : Een halve MG ?![]()
Daar zit juist de truk: die halve MG in de kast, wordt mijn nieuwe kar.

Bruno schreefColonMisschien anders eerst al eens plaatsen wat er nog thuis in de kast ligt : Een halve MG ?![]()

Demor schreefColonMaar wat is er dan bij Jarno en z'n vader aan de hand? Dat kan toch niet, iemand suggesties voordat ik een Daytona bestel?





MGF schreefColonDemor schreefColonMaar wat is er dan bij Jarno en z'n vader aan de hand? Dat kan toch niet, iemand suggesties voordat ik een Daytona bestel?
Als we dat toch eens zouden weten..




ErikB schreefColonMGF schreefColonDemor schreefColonMaar wat is er dan bij Jarno en z'n vader aan de hand? Dat kan toch niet, iemand suggesties voordat ik een Daytona bestel?
Als we dat toch eens zouden weten..
Even een vraagje: hoeveel bedraagt het stationair toerental bij een warme motor op Peter/jarno's F ?

MGF schreefColonErikB schreefColonMGF schreefColonDemor schreefColonMaar wat is er dan bij Jarno en z'n vader aan de hand? Dat kan toch niet, iemand suggesties voordat ik een Daytona bestel?
Als we dat toch eens zouden weten..
Even een vraagje: hoeveel bedraagt het stationair toerental bij een warme motor op Peter/jarno's F ?
Hij loopt onregelmatig stationair, zoals ik een tijd geleden al aangad in een topic, dit heeft de dealer nog steeds niet kunnen verhelpen.


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.