dus dus er komt nog een kleine 800 euri extra bij
Maar iig. mooi om te weten, kan ik dat weer mee nemen in de onderhandelingen





Coen schreefColonGefeliciteerd! Alweer een nieuwe F rijder erbij. Die MGF was hier aleens besproken:
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=3073




Coen schreefColonzlaapkopz schreefColonps: Of ben ik nu paranoia
Nee, dat ben je niet, die auto is gewoon goedkoop aangekomen en hij wil er graag winst op maken. Opzich niets mis mee maar dan moet de auto wel goed zijn.

Coen schreefColonzlaapkopz schreefColonthnx
en net zo als ze in dat topic al zeggen: te laag...
vond de eigenaar ook... hij heeft er zo 1 weekje mee gereden, en direct weer verhoogd...
Dan klopt dit verhaal dus ook niet.


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.