

MGF_TV schreefColon:lol: Bruce jongen, gij zijt toch duur de comprenuur zenne,

MGF_TV schreefColonja maar die werkt nie echt goe, hij gebruikt steevast van die moeilijke woorden zoals tostie, jus d'orange pompelmoes, patat etc.



Bruno schreefColonOf misschien is het een taalprobleem geweest, hou er rekening mee dat Bruce dus wel Australier is, en geen Nederlander![]()


Bruce schreefColonEn die wielen dat is toch helemaal niet zo gek, die overzetdopjes op de bouten voelen slap aan en zitten een beetje los, dus ik dacht dat die er af zouden moeten, doe daar een beetje spraakverwarring bij en ik was ff van het pad.. daar helpt zelfs een boomarang niet bij..




Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.