Emile schreefColon
Dat ziet er heel erg goed uit!
Misschien dat hij voor het mooie nog iets omlaag kan?
Edit: Even de plaatjes in een quote gezet, zodat ze ook op deze pagina meteen zichtbaar zijn.

Emile schreefColon






Bruno schreefColonZeer mooi, maar t'zou nog stoerder zijn als je de spaken zwart spuit, en de rand zilver laat !
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.