Ik ben alleen bang dat ik de 20e niet mee ga.
Ik ga me niet haasten met de F, maar wil het weer netjes in orde hebben.
Misschien komen we dan later op de dag nog na met de 206.





















Ik dacht het Vlaams redelijk te beheersen, maar dit woord zijn we vergeten in het Nederlands over te nemen Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.