ErikB schreefColon@Jupilerman: 'k zal u ne keer een nieuw meebrengen. Welke aansluiting heb je aan je toetsenbord hangen ?
AZERTY en een USB stekker.
ErikB schreefColonWat er bijgeleerd is...
kon eigenlijk niet beter verwoord worden
ErikB schreefColonJupilerman had vandaag de eer om z'n dealer in te lichten
en zo geschiedde

Ik sloeg twee vliegen in één klap. De hoofmechanieker stond er ook bij. Ze waren nog met iemand anders bezig en voelden nattigheid. Ze rokken de gaande conversatie daaaanig.

Leedvermaak dat ik had. Ik stond te popelen.
En toen... . Neen niet direct de uitslag, maar het verhaal dat Erik hierboven beschreef zorgde voor wel èrg zure gezichten. "Hoe weet die dat allemaal" en "dat wij daar niet op gedacht hebben,g*dverd*mm*" zag je ze denken. Als enig antwoord kwam er "euh, ja dat is zoekwerk hé"
Dan de rekening

"Ik doe het wel zonder BTW" zei de eigenaar. Ik terug "neen neen, doe maar mét BTW en zonder werkuren"
Ik had natuurlijk de eerste factuur ter hande moeten nemen, maar dat heb ik niet gedaan.

Hij beweerde dat er 7 manuren in totaal instaken. Hij rekende er mij 3 aan (airco bijvullen en testen, hydralastic, lichten, remtest). Vond ik te veel zei ik, maar ja, hij wilde hierop niet afwijken, dus vroeg ik een bus olie voor op de versnellingsbak. Kwam hij aan met een bus van 5L, 35€ excl BTW. Ik:"hevel maar 2l over in een andere bus". Komt hij daarmee aanlopen en zie ik zijn lippen naar het cijfer 15 € bewegen, waarop ik nog rapper dan tellen repliceer dat die olie dan voor mijn opgelopen leed is en dat eigelijk de ganse factuur dat zou moeten zijn. Dus olie meegegritst, alsook een ECU die nog in mij auto lag.
Als ze me hierover bellen, vind ik die toch wel niet meer terug.
Hierop wil ik de T4 goeroes enige testen laten uitvoeren in combinatie met mijn motor. Projectje, weet je.
Allez, ik ga mijn deurgrepen verder afwerken, de benzinefilter vastzetten

hier en daar nog een paar plastic klepjes opzetten, een grondige opfrisbeurt (int en ext, underbonnet, in boot) en dan de overzet naar UK bestellen.
Allen bedankt voor de hulp en morele steun,
david
AAAAH MANNEN DAT VOELT TOCH GOED OM TERUG IN DE F TE RIJDEN.
TE GEKKE SCHEURKAR EIGENLIJK.