



De kofferklep is ook duidelijk hoger uitgevoerd, hierdoor is de aflopende lijn komen te vervallen (misschien wat meer hoogte in de kofferbak)



Demor schreefColonIk heb een paar weken in Amerika 'mogen' rijden en ik kan me niet voorstellen dat de wegen in China slechter zijn dan daar.

MGF schreefColonDemor schreefColonIk heb een paar weken in Amerika 'mogen' rijden en ik kan me niet voorstellen dat de wegen in China slechter zijn dan daar.
Klopt, maar de Amerikanen houden van meer comfort en dus zijn de afstellingen van het onderstel heel anders dan in Europa.

Demor schreefColonIk zie even het verband met mijn opmerking niet........


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.