Voor iedereen die een F heeft en graag andere velgen zou willen proberen: http://www.auto-extreme.com/wheelwizard/ww.php?lan=eng
Wie weet hebben jullie er wat aan, is ook leuk om gewoon mee te spelen.
mvg Nem





PatrickT schreefColonbij het zien van die auto moet ik aan "Ali G" denken...




Sander schreefColonRestecp !

Sander schreefColonCoen schreefColonKijk eens op dit plaatje hoe mooi de cup velgen staan, ik zou het enigsinds jammer vinden. Misschien is het ook wel zo dat ik de zwarte velgen in het echt moet zien.
Toch was er een goede fotograaf/fotoshopper voor nodig om deze foto zo te krijgen
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.