BUTTON_POST_REPLY 35 berichten
best geslaagde combinatie
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » do jun 01, 2006 3:45 pm

MGF schreefColonMorello = Paars neem ik aan?

Dat is zoveel groene MGFjes zijn verbaasd met niet, het is tenslotte gewoon de mooiste kleur. :wink:

Dat er zo weinig Volcano's zijn verkocht verbaasd met wel, ik vind dit namelijk een van de mooiste kleuren op een MK1.

Yep, paars:

Amaranth and Volcano, never too popular, had been dropped for a deep purple Morello, which would prove to be just as short-lived as its precursors

Amaranth zie ik ook nog wel vrij vaak op internet, alleen nou niet op de openbare weg. Daar zie ik alleen maar groen, zwart en zilver. (Oké... BRG, Charcoal Black, en Platinum Silver ;))
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » do jun 01, 2006 5:17 pm

Inderdaad, in mindere mate zie je Flame/Solar Red, Nightfire/Copperleaf Red en Tahiti Blue ook wel regelmatig op de openbare weg.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » vr jun 02, 2006 6:15 pm

Ja nu je het zegt.. ben ik nog nooit een tahiti-blue f tegen gekomen. Ben ik toch nog een beetje uniek op de weg :lol:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » vr jun 02, 2006 10:29 pm

Ik zie ze toch regelmatig (zoals ik aangaf in de post er voor) maar natuurlijk een stuk minder dan bijvoorbeeld BRG.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » za jun 03, 2006 12:45 am

Nem58 schreefColonJa nu je het zegt.. ben ik nog nooit een tahiti-blue f tegen gekomen. Ben ik toch nog een beetje uniek op de weg :lol:

Ik kan er toch enkele noemen hoor :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 35 berichten