
ik heb een donkerbruin vermoeden waar precies) moet een klein lek zijn waardoor het waterpeil langzaam zakt. Na 10000km begint de llw kit plots te biepen 



Jaded schreefColonHeb er al wel aan gedacht om er gewoon een gat in te boren en de voetjes met een bout en moer vast te zetten. Maar ja...


Brooklands schreefColonBij mij de de puntlas geen probleem. De pootjes breken, en dan is een bout geen oplossing. Het materiaal moet van een iets dikker RVS zijn. Lijkt mij geen probleem om dit zo te maken!

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.