
PatrickT schreefColonvolgens mij staat die van jou nu gewoon op 36,8cm. de originele hoogte. Een MG garage heeft mijn F ook eens zo hoog gezet, met als smoes dat hij nog wel wat zou zakken in de loop van de week. aangezien dat niet het geval was ben ik terug gegaan en hem lager laten zetten. Want 36,8 is gewoon TE hoog voor een F.
Ik laat het overigens niet meer door de garage doen. www.mg-sp.com is een goed adres voor je F.![]()
ik heb hem nu zelf ongeveer 34/35cm staan.




bakel schreefColonCoen schreefColonNu zijn de foto's goed. Hoe hoog staat die van mij nu? Bekijk je dat gewoon vanaf het midden van de band?
Je moet eigelijk meten vanaf het midden van de wielnaad ( dat wielkapje waar mg opstaat dus) tot de wielkast..

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.