MGF schreefColonKlopt, ik heb erg veel lol in fotografie dus ik ben veel aan het expirimenteren.
Expirimenteren? Piri, piri is in deze buurt een kiprestaurant.


MGF schreefColon(dat heb je vaker gedaan...)
Hier heb ik een paar weken geleden een fotowedstrijd mee gewonnen:


Expirimenteren? Piri, piri is in deze buurt een kiprestaurant.




Jammer, de eigenschappen van de foto verraden ook helemaal niets...


Demor schreefColonHoort het merk bij het VW concern?

Coen schreefColonIs het wel een Europesche auto?
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.