
Coen schreefColonIk ben er eens mee bezig geweest maar het is vrij lastig om er bij te komen.. Jarno, hoe staat het er bij jou voor?


Coen schreefColonMisschien kun je het nu wel vinden. Het gele draadje zit verstopt in de zwarte kabelboom die je op de foto van Vanio ziet. Deze moet je openhalen en zo het draadje eruit halen. Wat Vanio heeft gedaan is volgens mij een klein stukje aan het eind open maken en aan het begin waar het draadje erin zit uit het stekkertje halen. Vervolgens trek je aan de achterkant het draadje eruit en zo laat je het plakband netjes om de kabelboom zitten.
Mocht het nodig zijn dat ik er even foto's van maak die (misschien?) duidelijker zijn, laat het dan maar even weten.




Coen schreefColonZoals ik heb begrepen iets meer ruimte geven zodat die beter ontvangen kan worden. Vergelijk het met een radio antenne
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.