

Bruno schreefColonNeen , natuurlijk niet, er komen nog wel wat onderdelen bij kijken hoor, waterpomp, spanrol, multiriem, klein materiaal,... dikwijls nog samen met groot onderhoud, (filters, olie etc...)
Maak uw rekening nog maar eens, en zie hoeveel arbeidsloon er nu nog overblijft...![]()
Als je daarenboven voor het G.O. alle punten doet die MG-Rover voorschreef, ben je eigenlijk veel te goedkoop aan het werken....


Coen schreefColonDus de rest van de 5 à600 euro zijn alleen voor het arbeidsloon?




Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.