Maar als ik het zo lees moet het dus wel te doen zijn. denk er nog even over na. Moet wel zeggen dat ik na al die HGF verhalen vaker me temp. meter in de loep houd
denk dat ik op kort termijn ook wel voor zo'n kitje ga, maar eerst toch echt die 52mm TB. en ook bij mij groeit het geld nog niet op me rug



