Bruce schreefColon...niet een grote vermogens winst, slechts een paar pk’s toch? Maar dit doe je (net als het K&N) ook voor het geluid.....
En voor het koppel

Bruce schreefColon...niet een grote vermogens winst, slechts een paar pk’s toch? Maar dit doe je (net als het K&N) ook voor het geluid.....




Kasper schreefColon....de geclaimde perforamance.






Remieme schreefColonOm bij een stoplichtsprintje niet het snot voor de ogen gereden te worden door een of andere Diesel TDI![]()
Vindt de prestaties van een standaard 1.8 mpi wat tegenvallen. De meeste wagens met een 1.8 motor kunnen gewoon bijhouden. Had wel wat meer pit verwachten van een sportwagen als de MGF.

Remieme schreefColon Vindt de prestaties van een standaard 1.8 mpi wat tegenvallen. De meeste wagens met een 1.8 motor kunnen gewoon bijhouden.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.