Bruno schreefColontussen 3000 en 4000 toeren IMO, verder zou ik het dus ook niet weten, daar ik een VVC heb, en dus geen dip.
Wat bedoel je met een dip....... Gaat de auto dan "inhouden"

Bruno schreefColontussen 3000 en 4000 toeren IMO, verder zou ik het dus ook niet weten, daar ik een VVC heb, en dus geen dip.


Demor schreefColonIk merk het ook niet, hij lijkt wel feller na de 57i montage, maar een dip? Kwenie?



Sander schreefColonBekijk dan eens mijn gallery. Daar staat precies de curves die je orgineel hebt en de curve zonder filter. Met een duidelijke dip in het koppel. Een goed paneelfilter (green) poetst dit weg. Hiervan heb ik nog geen dynoafdruk



Bruno schreefColonIk kocht de mijne bij B&G. T'werd keurig verpakt thuis bezorgd.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.