MGF schreefColonDemor schreefColonJa, maar dan nog iets witter en een beetje matter.
Zoiets?
Ik vind het zelfs super staan!
Ja precies goed

MGF schreefColonDemor schreefColonJa, maar dan nog iets witter en een beetje matter.
Zoiets?
Ik vind het zelfs super staan!


Coen schreefColonHeb je 'm ook voor de doorverkoop gekocht? Of is die gewoon voor Bruno?

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.