Coen schreefColonBrooklands schreefColonBruno schreefColonBrooklands ?
Het is wel erg twijfelachtig (en ver). Misschien is de Kempenrit een beter idee. Ik heb met deze rit nog nooit meegereden, maar dan is het eenvoudig om er een hotel te boeken en er zo een leuk weekend van te maken. Dit heeft meer mijn voorkeur. Ik neem aan dat Coen ook deze mening is toegedaan.
Ik kan dit alleen maar bevestigen.
Als jullie er een weekend van maken bij de Kempenrit wil ik misschienwel zaterdagavond een bbq doen voor de forummers (mits een kleine bijdrage in de kosten uiteraard) en als er nog niks anders is georganiseerd dan. Woon niet zo ver van Averbode.




