BUTTON_POST_REPLY 37 berichten
Kempenrit - "The Day Before"
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » wo apr 19, 2006 12:00 pm

    Thanks Bruce,

    heb Adrian ondertussen een mailtje gestuurd.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo apr 19, 2006 12:26 pm

    Luc,

    Bruce heeft zover ik het volg helemaal gelijk. Mocht je zelf contact willen zoeken met Adrian, ik heb zijn gegevens. Kan ik je met een PM zo sturen anders wil ik ook wel contacten met hem opnemen.

    Wat ik belangrijk vindt is dat we een duidelijke rit voorbereiden, en dat er geen individuen verdwaald raken. Hoe groter de groep, des te moeilijke is het om ze bij elkaar te houden. Misschien beter om achter ieder van ons zo'n 5 a 6 Britten te laten rijden, met routebeschrijving, over dezelfde route zodat gezamenlijk gestopt kan worden om bij te praten.

    De thread over de kempenrit is inderdaad zo'n 17 pagina's lang en is lekker multi topic geworden :D
    Ligt echt niet aan mij :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo apr 19, 2006 12:31 pm

    Alsof je D'n Duvel op z'n straart trapt, Luc.

    Adrian heeft zojuis een opsomming gemaakt van deelnemers, vertreklocatie en hotelgasten :!:
    Onderaan Pagina 17 van

    http://fregister.proboards37.com/index. ... 1137175197
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » zo apr 30, 2006 10:15 pm

    Wij komen ook naar duinkerke. Heb 4 radio's liggen is al eerder het perfecte communicatiemiddel gebleken, de britten hebben ze ook, oa Adrian en Andie........
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502
    GeregistreerdCOLON za feb 11, 2006 2:34 pm
    WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

    door bakel » ma mei 01, 2006 12:43 am

    Kun je je eigen nog steeds inschrijven?

    En zijn jullie van plan om een verzamelpunt in Nederland te maken, en dan naar de kempenrit toe te rijden? En van daaruit meerijden aan de tour//
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma mei 01, 2006 8:44 am

    Bakel,

    deze topic gaat over de trip die voorafgaat aan de Kempenrit. Voor de Kempernrit zelf zullen de voorinschrijvingen binnenkort online staan. Hangt enkel af van de (pers)tekst van de heren en dames van de organisattie.

    Misschien moeten we de titel van dit topic veranderen in "Kempenrit - the day before"
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502
    GeregistreerdCOLON za feb 11, 2006 2:34 pm
    WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

    door bakel » ma mei 01, 2006 11:47 am

    Luc schreefColonBakel,

    deze topic gaat over de trip die voorafgaat aan de Kempenrit. Voor de Kempernrit zelf zullen de voorinschrijvingen binnenkort online staan. Hangt enkel af van de (pers)tekst van de heren en dames van de organisattie.

    Misschien moeten we de titel van dit topic veranderen in "Kempenrit - the day before"


    Ow oke,

    Dan heb ik het verkeerd gelezen :oops:
BUTTON_POST_REPLY 37 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten